cind nu mai pot suporta realitatea…care uneori mi se pare un cosmar din care vreau sa ma trezesc…imi pun castile in urechi si ascult…ascult muzica care ma readuce la viata…ascult rap rominesc…rnb…trance…ascult muzica despre si pentru viata…ascult ceea ce ma motiveaza…ceea ce ma linisteste..ceea ce face sufletul sa nu simta gravitatia terestra…sa nu simta si sa nu vada uritenia lumii….muzica..muzica..care ma face sa ma renasc intr-o oarecare masura…care ma face sa uit de toti  , numai nu de mine….

nu ascult ceea ce asculta toti…ascult ceea ce imi place..ceea ce nu ma irita in acel moment  si ce imi permite sa ma calmez sau sa am inveselesc…

si simt…simt cum notele muzicale imi patrund prin vene…cum cutreera trupul si cum aduc pina la virful firelor de par , maretia si puterea muzicii…

si vad….vad ceea ce nu se vede…percep ceea ce nu am perceput mai inainte..datorita muzicii….datorita LIBERTATII ascunsa in notele ei…

Această prezentare necesită JavaScript.


2 răspunsuri »

  1. zsilvia spune:

    „Muzica este graiul sufletului. Ea stârneşte în noi, nu instinctele, ci gândurile cele mai profunde” Ludwig van Beethoven
    ..ea este cea care ne ajuta sa punem totlu la locul sau…(sa facem ordine in suflet)..ritmul este cel care ne ghideaza..
    :)..!

    Apreciază

Lasă un comentariu