deci…in sfirsit am iesit dupa hotarele Moldovei :D…

…ei…nu departe…in Romania, dar desi un pas mic pentru unii  pentru mine a fost unul mare…:)

….am fost mai precis la Iasi….si nu am ramas impresionata…:(

…strazi inguste….

….arhitectura veche cica in stil gotic….Chisinaul e super puper mega ultra modern pe linga Iasi….ei cica orasul pastreaza ori intruchipeaza istoria acelor locuri de cindva , caci la fiecare pas vezi vreo tablita cu informatie istorica despre cineva care a facut ceva anume in acel loc in care a stat tablita…:)….in centru e mai dragut….in rest case vechi de parca ai fi la sat sau ceva de genul la dace :)….pentru mine a fost straniu…

…am fost doar la un mall … Moldova Mall…de ce se numeste asa???….asa de mic…cam 1/2 din Gemeni….da la celalalt mall…(cica e foarte mare)…nu am ajuns :)

…apa si mincarea acolo e ff scumpa…ei ca si hainele frumoase  de altfel :D

…oamenii nu-s prea simpatici…(:D cu exceptia unora…ma refer la infatisare)…unii au un accent straniu adica pur romanesc cu care mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc…

…am vazut casa lui G.Topirceanu , a lui I.Creanga , teiul lui Eminescu ,Mitropolia si ceva de genu uniunii scriitorilor….partea asta mi-a palcut….am mers pe jos de la un loc la altul si astfel am reusit sa mai analizez orasul si sa fac pozeee :)

…scopul cu care m-am dus a fost un simpozion la l.rom…..scoala m-a impresionat…plina cu gazete de perete , panouri , flori , desene ale elevilor in rame  si calculatoare pe masa profesorului in fiecare cabinet (nu rau :) ) …ei,copii nu prea erau pregatiti dar pe fonul lor noi (eu si inca 6 elevi) am aratat ca niste genii in devenire :)

…acum ca a trecut o saptamina imi e un pic dor de weekendul trecut cind hoinaream strazile si magazinele Iasului….

…desi am spus ca nu am ramas impresionata…a fost o experienta frumoasa si daca o sa mai am ocazia o sa mai merg acolo…cine stie…poate atunci o sa descopar ceva frumos in acest orasel vechi….

2 responses »

  1. Fiecare om are gusturi diferite. Pentru mine, Iasi-ul e unul din cele mai frumoase orase, tocmai pentru arhitectura lui care te duce parca intr-o alta epoca, un alt univers.

Lasă un răspuns

