ce zi funny…stranie…obositoare…norocoasa…friguroasa…cu un soare ce doar te zadara:)o zi perfecta…poate..:)

o zi ce nu o voi uita curind…si nu pentru jumatatea de zi  petrecuta la scoala…desi a fost funny…atita dispozitie am avut…si am…lealealea:)

deci trecem la partea cea mai interesanta a zilei de 23 matrie:)

trebuia sa merg la teatru,iar pentru asta trebuia sa ma intilnesc cu citeva prietene…si (cred ca din cauza a prea multor teme:))am ajuns la locul unde trebuia sa ne vedem (bustul lui STEFAN) cu 60 min inainte :)…ca sa ma intorc acasa si apoi iar in centru  nu prea avea rost..mi-am cumparat un jurnal…popcorn(asa si jurnalul se numea:)…coincidentza?)…si m-am asezat pe un scaun de linga catedrala..

vroiam popcorn..dar l-am jertfit hulubasilor..asa de multi..asa de dragalasi..si neinfricati:)

in scurt timp popcornul s-a terminat…asa ca m-am apucat de citit….(ca nu stateam degeaba pe scaun:))…

nu ma atrase jurnalul …asa ca l-am pus linga mine..si priveam aglomeratia de oamnei grabiti….atit de grabiti incit nu observau cele mai simple lucruri…

un tatic cu fiul sau Mihaitza (am auzit intimplator),de 2 anisori cred…se distrau prin preajma mea..:) copilasul fugarea hulubii…iar taticul..il privea , avea grija sa nu cada..si vb cu el cu atita dragoste…insusi glasul il dadea de gol…m-a impresionat enorm…(imi reamintisem copilaria mea)

chiar nu am crezut ca mai sunt oameni „nebuni” care cumpara popcorn..si il jerfesc hulubilor…:)dar sa mai gasit un omuletz..baiat..cu casti pe urechi…parea grabit…dar brusc se opri intre hulubi si le facu un ospatz pe cinste:)(avea mai mult popcorn decit avusesem eu:))apoi tot el..cel ce parea asa de grabit…se oprise sa priveasca hulubii..copilasul…oamenii…intr-un final pleca(privind uneori inapoi)…dar vreo 10 min…mi se paru ceva uimitor la el..nu prea am avzut asa ceva..:)pina acum..poate daca ma duc mai des pe acolo o sa ramin placut surprinsa???

in acest timp…oamenii treceau..unuii faceau poze..altii nici nu trageau atentia…inteleg..fiecare cu problemele lor…:(

peste 40 min..m-am ridicat de pe scaun…si incet..negrabindu-ma undeva..ma indreptam spre locul mentionat mai sus (BUSTUL)…

…am ajuns si la teatru..:)unde am ris cu pofta…”capchilashi” , „am nevoie de o ascutzitoare pentru virful creionul meu cu 12 laturi:)”…a fost o comedie reusita..:)

ei si acum..seara..am poposit acasa..si ghicitzi ce am de facut..teme..:)

gata…:)sper ca vor mai fi asa zile ce imi vor incalzi sufletul,chiar daca corpul inghetzase).


p.s. A observat cineva cit de repede „zburau” nourii azi???…

2 responses »

  1. shockchat spune:

    ms…e asa de placut plur si simplu sa stai…sa nu ismti cum trece timpul…sa te linistesti…sa nu te mai gindesti la nimik..si doar sa zimbesti..de la faptul ca traiesti..si sa te bucuri de ceea ce vezi…:)ma bucur ca mai sunt persoane care apreciaza aceste clipe….:)

    Apreciază

  2. Dana spune:

    Foarte frumos, eu vin mereu mai devreme, ma asez pe o banca si numar porumbeii si ii urmaresc pe cei din jur

    Apreciază

Lasă un răspuns

