…deoarece imi e interesant cum am aparut pe lume,cum am facut primii pasi si cum am rostit primele cuvinte…(fiind mica,acum nu-mi mai amintesc),

…deoarece as putea vedea inca o data cum am petrcut cele mai frumoase momente din copilarie;cum ma bucuram de prima zapada,de jocurile cu parintii,de faptul ca cadeam jos si desi cu lacrimi in ochi ma ridicam si mergeam inainte,

…deoarece posibil as putea face mai mult bine pe acest pamint,adica daca eram 2 VERGINII,puteam face bine de 2 ori mai mult in acelasi timp🙂 ,

…deoarece parintii s-ar bucura sa simta bucuria de cindva,cind eram micutza si cuminte🙂 ,

…deoarece as avea surioara care as iubio ca pe mine insumi...

dar in a fi clonat exista si o multime de minusuri…oricum nu este permisa clonarea unei persoane la moment..insa in viitor…orice e posibil…

p.s. ce am scris mai sus , e un exercitiu din testul de la ed.civica …e doar o presupunere…:)

Lasă un răspuns

