Cit de repede trece timpul atunci cind iubesti si esti iubit…

despre iubire si este acest articol..si nu despre oarecare ci despre una reala despre iubirea ce este in sufletul meu…(ceea ce voi scrie e doar o mica parte din ceea ce simt)…

iubesc


iubesc


 

 

IUBESC!!!!

daca iubesc inseamna ca traiesc…inseamna ca pretuiesc fiecare secunda…fiecare rasuflare….fiecare cuvint…fiecare privire….fiecare atingere…

 

un anishor….:)….12 luni….zimbesc…simt cum iubirea imi curge prin vene…simt cum am aripi si chiar daca voi cadea stiu ca este o persoana care ma va prinde si ma va cuprinde…stiu ca anume el va fi mereu alaturi chiar si cind stiu ca nu merit….stiu ca il ranesc,dar nu o fac intentionat….stiu ca ma supar,asa sunt eu….stiu ca daca ii spun ca il iubesc asta asa si este…si orice se va intimpla vreau sa stie ca il iubesc enorm…si ca daca voi gresi vreodata sau daca am gresit nu am facut-o pentru ca nu-l iubesc ….il iubesc…il ador…..!!!!

iubesc nu un simplu om….nu un zeu…nu o fantoma….iubesc un barbat….ce ma face sa ma simt femeie…iubesc un inger ce paseste pe urmele mele ca sa nu ma piarda….ma tine de mina de parca as  putea sa-i dau drumu vreodata…ma vegheaza chiar si atunci cind nu e alaturi….imi iubeste sufletul si trupul….imi iubeste actiunile si gindurile….imi  iubeste ochii,degetele,buzele…..

il iubesc pentru ca ma iubeste..il iubesc pentru ca e unul dintre cei mai buni oameni ce iam intilnit vreodata…il iubesc pentru ca imi lasa libertatea de fi admirata de altii … il iubesc deoarece el e cel ce in fiecare zi ma suna doar ca sa stie ca sunt bine si ca sa-mi spuna ca am iubeste si ii este dor….e cel ce stie ce simt fara sa spun nici un cuvint….e cel ce ma invata ceva nou zi de zi…stiu ca el e cel cu care pot merge inainte dar fara sa uit de trecut..cu el pot face lucruri ce nu am avut curaj sa le fac inainte…si stiu ca in interior e inca un copil care are vise,dorinte,sperante,amintiri placute si atita iubire , ce mi-o ofera mie prin priviri,atingeri,cuvinte,surprize,zimbete,alinturi…..                                       e cel ce imi inspira siguranta in ziua de mine……

nu ma satur sa scriu….cit de fericita sunt…:)

iubesc..si aceasta iubire imi coloreaza lumea in roz…dar fara a pierde legatura cu realitatea…iubesc ca am o lume aparte in care suntem noi 2..si in care vom supravetui oricarei incercari…

aahhhh…..IUBESC!!!

6 responses »

  1. Nica Domnicu spune:

    😀 intru eu frumusel pe wordpress, ma uit cine si ce mai scrie (dar sigur ca n-am rabdare sa le iau pe toate la rand :D), includ cantecul de aici: http://www.alexbraguta.com/blog/2011/07/nota-bene/ si incep sa citesc „Love is in the air”…
    …and I’m meltiiiiinnnngggg!….
    (Si inca sa mai zici ca nu exista coincidente?!)
    Felicitari, motanicilor😉
    Multe luni inainte, pline de miorlaituri dulci impreuna))

    Apreciază

  2. ella spune:

    a lot of love for you

    Apreciază

  3. shockchat spune:

    ms….<3 you too Lencik……

    Apreciază

  4. LenCik spune:

    Super!!!!!!!!!!!Mitsiu.. sa iubesti si sa fii iubita!!!❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

