Ziua 02 – Ceva ce iti place la tine.

ooo….multe…:)

ma plac de la firele de par din capucean si pina la degetele de la picioruse..:)

imi plac ochii…prin ei persoanele mai speciale imi pot afla sufletul..imi place ca datorita lor pot seduce fara cuvinte..

imi place nasucul..

imi ador buzele…

ei si tot ce e mai jos de gitisor la fel imi place tare tare tare mult..:)

iar daca sa uitam de aparente si sa trecem la ce e in interior…la suflet…

imi palce sufletul meu …desi nu e ideal…

sunt buna cu persoanele ce se comporta bine cu mine…

imi palce ca pot asculta o persoana si ii pot da sfaturi (daca tine sau nu cont de ele e deja treaba ei)…

imi place ca sunt momente cind iubesc un animal mai mult decit un om..caci el ma va asculta…va fi alaturi..nu ca oamenii care ranesc prin cuvinte mai dureros decit prin fapte….si care pot disparea brusc pentru totdeauna din viata ta..

imi place ca de la un timp incoace…ma apuca pe neprins de veste o asa bucurie..ca nu o pot descrie in cuvinte…si daca nu sunt in casa..merg pe drum si privesc in sus..spre cer..si zimbesc..zimbesc de la cea mai usoara adiere de vint..de la razele de soare jucause..sau de la un alt zimbet..de copil sau de baietzel dragutz…:)

imi place ca de la un timp privesc problemele altora cu alti ochi..mai buni..mai intelegatori..mai iertatori..mai iubitori….

imi palce ca ma maturizez un pic…in sensul bun al cuvintului…desi…oricum sunt copil..(in suflet)..:)

in genere….orice femeie e frumaosa…fiecare in felul sau..caci insusi cuvintul „FEMEIE” semnifica frumusete atit trupeasca cit si sufleteasca.. ♥

2 responses »

  1. shockchat spune:

    hihihi..pai nu iubesc chiar totul in mine..primul articol e despre ce nu iubesc..:)

    Apreciază

  2. Margantzovka spune:

    narcisisto))
    oricum e imposibil sa iubesti absolut totul, cred eu))

    Apreciază

Lasă un răspuns

