Ziua 04 – Ceva ce trebuie sa ierti cuiva.

in aceasta lista trebuie sa fie o multime de persoane..caci fiecare vrind sau nu , raneste…prin cuvinte sau fapte…

un lucru care nu-l puteam ierta un timp era faptul ca o persoana pe care o credeam draga…a disparut asa brusc din viata mea…

eram prea tinara (13-14 ani) ca sa fi putut intelege atunci…

oamenii sunt asa de cruzi …uneori…

dar tot ce a fost … a ramas in trecut…nustiu unde e..ce face..si nici nu ma intereseaza…L-AM IERTAT , daca aveam pentru ce sa-l iert…

stiti cum se spune „Timpul vindeca toate ranile”…am simtit asta pe propria-mi piele…sau mai bine spus suflet…

timpul trece si adevaratele persoane care te iubesc iti vor iesi in cale..asa si eu am intilnit persoan pe care de 1 an si 8 zile o iubesc enorm…si totul s-a intimplat cind ma asteptam mai putin…:)

3 responses »

  1. thinkfreelife spune:

    ah, bravo ca ai trecut peste. doar cei puternici iarta. =)

    Apreciază

  2. yunyqe spune:

    Astept si eu sa treaca timpul,si odata cu el sa imi i-a toate durerile …
    Multa dragoste voua!

    Apreciază

Lasă un răspuns

