Ziua 05 – Ceva ce speri sa realizezi in viata.

pai ar fi o lista modesta … care ar contine un singur cuvint „FERICITA”….vreau sa fiu fericita…!!!

iar fericirea ar presupune…:

1. sa dau Bau-ul bine…sa intru la facultate si sa imi termin studiile cu bine,

2. sa am un loc de munca care sa-mi placa si sa fie bine platit,

3. sa am un sot iubitor si o fetita sau 2 fetite gemene….(sau o fetita si un baietel gemeni),si sa fim forte foarte foarte fericiti…

4. sa locuiesc eu si familia mea in casa pe pamint,cu camin, unde iarna sa ne adunam si sa vorbim,sa glumin si sa beam ciocolata fierbinte…

5. sa-mi pot ajuta parintii cind vor avea nevoie si sa le multumesc pentru educatia si sprijinul ce mi l-au oferit mereu,

6. sa scriu o carte…nustiu despre ce (am mai multe ideei)..dar sa fie editata si sa stiu ca macar cineva din lumea asta ma va desciperi in pagine lecturate…

7. as vrea sa fac unele lucruri pe care nu le-am facut pina acum…sa sar cu parasuta…sa calatoresc in cit mai multe locuri interesante din lume..sa zbor cu avionul…si cu balonul de aer…sa ma invat sa dansez din buric (ador asa stil de dans)…

8. sa-mi cresc bine copii,si sa-i vad aranjeti in viitor….si posibil si nepotii sa mii vad…(adica sa nii vedem..impreuna cu sotul)…

9. daca voi avea bani…as dori sa construiesc un azil pentru animalele vagaboande…unde sa am grija de ele (impreuna cu angajati) si sa le gasesc un adapost sigur…

10. si in final sa simt ca traiesc…ca sunt vie…sa simt caldura imbratisarilor si dulceata saruturilor persoanelor dragi pina in ultimul minut…

p.s. desigur e cam genralizat dar acestea la momentul dat sunt scopurile mele..care spre si cred ca se vor realiza..:)

4 responses »

  1. shockchat spune:

    ms…(blush)

    Apreciază

  2. yunyqe spune:

    eee GENIAL!!!!!!Mult succes!!🙂

    Apreciază

  3. shockchat spune:

    ms…..asemeni🙂

    Apreciază

  4. funnygirl18 spune:

    intrebare…Ce ii trebuie unui om in viata?…raspuns …ceea isi doreste cel mai mult …intrebare…ce sau cum el poate sa realizeze dorinta?..raspuns…Doar cu o mare mare mare mare (100000de ori)incredere in puterile lui si in Dumnezeu!!!….eu iti doresc aceasta fericire si multa sanatate tie si celor dragi!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

