Ziua 06 – Cineva sau ceva care ti-a dat o speranta in viata.

daca s-o luam de la inceput…speranta la viata mi-au dato patintii…ms lor pentru asta..:)

iar daca sa luam la general..cred ca atunci cind imi reuseste ceva atunci sper ca totul va fi bine,sper ca nu voi face vreo gafa si asta ma face sa cred ca nu e zadarnica munca depusa..caci e rasplatita cu bucuria ce o poti citi in ochii mei si zimbetul de pe buzele imbuj orate..:)

cineva...???…fiecare persoana care a lasat o amprenta in coltisorul amintirilor ce se afla in interiorul inimioarei mele…fiecare ma facut sa cred ca exista si binele pe lumea asta…ca sunt persoane ce ma pot intelege,care ma pretuiesc si care fiecare in felul sau dar ma iubeste…:)

…natura…soarele (care ma face sa stranut)…nourii (ce ador sa-i privesc cum „zboara” asa de repede si sa le ghicesc forma)…vintul (ador vintisorul caldut , sa ma opresc din mers si sa simt cum el se loveste de intreg corpul meu si eu nu ma pot impotrivi)…culori (daca vreodata te vei simti singur sau plicisit iesi afara , „acuarela” din sinul naturii  iti va readuce sentimentul de fericire)…ciripitul pasailor…buburuzele (cind vreo buburuza se aseaza in palma mea , ridic mina spre cer si astept sa zboare din virful unui degetel ca sa vad in care parte a lumii imi e fericirea sau ursitul (am „traditia asta de mica,de la bunica”) funny asai?)…

ah…cartile…romanele…poeziele…jurnalele…glumele…istorioarele si teatrul…

dulciurile…:)

animalutele mele domestice…(zooparc)…:)

 

iubirea…:)

…si senzatia de dimineata cind desi imi e foarte foarte foarte somn ma scol din pat si realizez ca sunt fericita …🙂

 

LUMEA CE MA INCONJOARA MA FACE SA AM O SPERANTA IN VIATA🙂 … bravo ei🙂 .

2 responses »

  1. shockchat spune:

    ms….da de faptul cu buburuza..nustiu daca EXISTA pentru toata lumea.. pentru mine exista..:)

    Apreciază

  2. funnygirl18 spune:

    super…asa de frumos …mia placut cu buburuza..si chiar exista asa ceva ?…e super …da intradevar parintii iti dau viata si tu o incepi a aprecia asa cum este cu plusurile si minusurile ei ..oricum alta cale nu avem si trebuie sa pretuesti chiar si acel neajuns al naturii caci el se va transforma in plus…super imi place!!!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

