“Doamne, în seara asta, te rog ceva special… Transformă-mă într-un televizor, ca să-i pot lua locul. Mi-ar plăcea să trăiesc cum trăieşte televizorul în casa mea. Cu alte cuvinte, să am o cameră specială, unde să se reunească toată familia în jurul meu. Fă să fiu luat în serios. Să fiu în centrul atenţiei, aşa încât toţi să mă asculte fără să mă întrerupă sau să discute. Mi-ar plăcea să mi se dea atenţia deosebită care este acordată televizorului atunci când ceva nu funcţionează… Şi să-i ţin de urât tatei când se întoarce acasă, chiar şi atunci când vine obosit de la muncă. Şi mama, în loc să mă ignore, să stea cu mine când e singură şi plictisită. Iar fraţii şi surorile mele să se certe ca să poată sta cu mine… Şi să distrez toată familia, chiar dacă uneori nu spun nimic. Mi-ar plăcea să simt că lasă totul deoparte ca să stea câteva minute alături de mine. Doamne, nu-ţi cer prea mult.Doar să trăiesc cum trăieşte orice televizor.”

Mi-au trecut fiori cind o profesoara ne-a citit-o la lectie….si cita mila mi-a inundat sufletul pentru acesti micuti…sper ca generatia de azi,cei ce citesc acest blog nu vor proceda asa cu copilasii lor…iubitii caci ei va iubesc nespus de mult !!!

5 responses »

  1. funnygirl18 spune:

    mmdaaa…:( …asta e ceva ce nu se poate lasa asa pur si simplu pus deoparte..trebuie de facut ceva…dar ce noi copiii putem face?doar nimeni nu ne ia prea tare inserios inafara de Dumnezeu…cui putem sa ne adresam la un ajutor?…exista oare o sansa cit de mica ar fi ea sal ajutam pe cel care are dificultati in viata?…oare numai Bunul Dumnezeu ne poate ajuta?….noi oameni ce nu suntem in stare sal ajutam?….sunt intrebari dar raspunsuri din pacate sunt putine…(((((( chiar imi pare rau de oameni care permit acestui lucru sa se intimple…(((

    Apreciază

  2. shockchat spune:

    da…e groaznic..noi intelegem..dar cei ce trebuie sa inteleaga nu…:(

    Apreciază

  3. thinkfreelife spune:

    ce frumos si cit de trist. indiferenta fata de copii e una din cele mai actuale probleme. e groaznic.

    Apreciază

  4. shockchat spune:

    desigur ca poti face un copy…daca prin asta vom ajuta macar 1 copilash..voi fi fericita…….ms:)

    Apreciază

  5. ella spune:

    pfff suuuuuuuper post…ma impresionat foarte mult …permite-mi sa fac un copy la mine pe blog si pentru prietenii mei…luni il voi citi la colegi…un text extraordinar…

    Apreciază

Lasă un răspuns

