da….da….da….esti barbat….esti deja barbat….

mai eri te priveam cu alti ochi….cu alt sentiment in suflet….cu alte intentii….

stiu…

stiu…ca si tu ma privesti….

si doare atit de tare privirea asta….doare….caci stiu ca nu spui ce ai de spus…ca doar ma privesti…

si esti  asa rusinos…incit uneori iti e frica sa ma privesti…de parca daca te-ai uita in ochii mei ai trada sentimentele din inima ta…de parca ai putea sa-mi spui ceva…ceva ce astept demult…sau ceva ce ar putea sa ma indeparteze de ochii tai frumosi…

dar imi spui adesea ceea ce simti..prin cuvinte  sau prin fapte….si nici nu-ti dai seama ca o faci uneori , si nici nu stii cit de mult inseama asta pentru mine…

cind te privesc mai insistent te prefaci ca nu ma observi…dar eu stiu ca tu simti cadura ochilor mei…

ah….barbate…miinile tale….ce ma ating cica din intimplare…si pielea asta a ta….fina dar oricum barbateasca…miinile calde….

ador cind pot sa imi las capul pe umarul tau si tu sa ma privesti fugitiv…de parca nu ai fi sigur ca sunt eu…dar nu ai sa-mi spui nimic..pentru ca stiu ca-ti place…

imi place cind ma apuci de mijloc…si imi spui ca sunt frumoasa…

adori aroma parfumului meu…si cit mai des posibil te apropii ca sa-l mai simti o data…

si imi zimbesti…asa de dulce…

si stiu ca ai vrea sa-mi gusti dulceata buzelor…caci cind ma privesti , ochii tai se uita la ele…la buzele rosii , voluptoase si apetisante…

si stiu ca-ti place sa ma joc cu tine…sa te seduc…si sa de zadar…dar nu vreai sa te joci si tu cu mine mereu….

si ma ignori chiar atunci cind am mai mare nevoie de tine…de parca ti-ar fi teama de ochii lumii…de parca ar mai conta cineva…

si ce folos ca nu ma tii de mina???sau ca nu esti la un pas de mine….oricum stiu ca ma privesti…si stiu ca te fisticesti atunci cind ochii mei se intilnesc cu ai tai…si stiu ca sufletul tau daca ar putea ar lasa trupul pentru a fi alaturi de sufletul meu…

 

deci privestema barbate…asa cum nu mai privesti pe nimeni…caci ochii mei au o privire speciala pentru tine…

Lasă un răspuns

