ah….cit de tare le urasc…!!!!

fete…fete..fete…bosumflate…:)…

poza e geniala!!!

ce nu-mi plac acelea care se tem sa faca ceva…sa ridice vreun pai ,ca nu cumva sa-si strice manichiura (falsa) ….urasc ca nu le pasa de nimic decit de felul cum arata…cu tone de mahiaj (portocaliu uneori xD ), bluza eleganta si adidasi…ca nu sunt in stare sa inteleaga elementarul…chiar daca sunt atitea saituri cu mii de poze ce demonstreaza prostia fetelor cu crier de gaina….si cu buze de rata…

….urasc ca se cred printzese….””….dar uita de unde au venit….(desi nu sunt eu de aceea care judeca)….dar sunt fete cu nasul prea sus…

….ah…si inca ceva…urasc cind le spui ceva de tara….si cind se gindesc la acest cuvint incep sa rida….de parca ar fi de pe alta planeta…de parca nu au fost niciodata la tara la bunei … si cind vad prin oras (ca se mai intimpla) caprite sau vreun cal…asa se mira de parca ar fi extraterestri  da nu animale simple…of….

si sunt si eu fata..si sunt si eu cocheta…si vreau sa arat bine…dar nu ma uit cu ochi rai la acele persoane care poate nu au de unde sa-si procure ce vreau , sau la oamenii care sunt de la tara (sunt o multime de oameni de treaba si poate mai oameni decit in oras)si nu ma mir cind vad vreun animal…caci iubesc sa-mi petrec vara la bunici…si acolo vezi mai de toate…:)…si chiar imi e rusine de asa fete..si imi e jale de ele..ca nu se invata o data si o data minte sa fie si ele cit de cit normale….!!!!

Lasă un răspuns

