Ziua 07 – Dependenta…

sunt dependenta…

de multe si de nimic….pentru ca multe imi sunt pe plac sau imi fac viata mai usoara si mai frumoasa dar si tot unele din aceste lucruri ar fi putut sa nu fie si eu tot as fi fost fercita pentru ca nu aveam sa stiu de existenta lor…
oameni….comunicarea cu ei..pentru ca daca nu ar fi multimea de homosapiens din jurul meu …mi-as iesi din minti…(o balanta are nevoie de multa multe multe comunicare)…
iubire…adorare…complimente…
cadouri…surprize….placute🙂

rujul…obisnuiesc sa nu ies din casa fara sa ma dau cu ruj…daca ies fara el…am senzatia ca imi  lipseste ceva …


muzica…nu sunt tare pretentioasa…dar mult depinde de dispozitie…
filmele…cu popcorn …
teatrul … stiu ca cheltui 1,5-2 ore din viata cu folos pentru suflet…
carti…in special vara…la umba unui copac , simtind adierea

vintului si caldura soarelui…cu o carte buna si de ce ai mai avea nevoie ???

parfum…mmm… Coco Mademoiselle Chanel…si nu numai…
imbratisari…din partea celor dragi…
de lucrurile astea mici si atit de placute ale vietii care ma fac…
F E R I C I T A !!!
si desigur ca si de blog…:)

Lasă un răspuns

