Si cum iubeam…

Si  rid si pling

Si vad s-aud

Si cred si simt

Si sper si uit.

Si nu-mi pasa cine esti

Si nici cum imi vorbesti,

Poti nici sa nu-mi zimbesti

Oricum deja ma si iubesti…

Si chiar nu-mi pasa ca-ti mai pasa

Si ca am cazut prada-n plasa

Si stiu ca ma mai pindesti

Dar n-ai sa mai gasesti .

Caci am sa fug s-o sa m-ascund

Si o sa-ndur dar n-o sa-scult

Cum nu mai este tot cea fost

Iar tot ce este n-are rost.

Dar totusi n-am sa uit

Cum adineaori inca credeam

Si  cum visam si imi doream

Cum plingeam  si iti zimbeam

Cum gemeam si cum iubeam…


Lasă un răspuns

