Happy Birthday to my BLOG !!!!
…a implinit o luna…da e inca bebelush dar….va creste cu siguranta…:)
deci…sunt mindra de mine…;)…am reusit sa gasesc timp ca sa-mi fac blog si sa scriu o luna articole….
poate pentru unii 860 de vizitatori intr-o luna e putin…dar pentru mine e mult…foarte mult…dar sper ca in luna ce vine vor fi si mai multi…caci imi place ca ma citeste lumea…
74 de posturi si plus acesta….si 94 comentari…ms…ms ca ma cititi !!…pentru mine asta mult inseamna…
asa ca voua celor ce citesc acest articol si celor ce intra in vizita la pisica crazy…:)…VA MULTUMESC MULT !!!!!! ….si desigur mi-ar fi placut daca ati mai intra si v-ati exprima parerea…:)
p.s. devin dependenta intr-o oarecare masura de blog…in sens bun…caci stiu ca daca am ceva de spus pot spune aici…

4 responses »

  1. shockchat spune:

    ms…si ma bucur ca imi citesti blogul..aprecieaz mult acest lucru…

    Apreciază

  2. ella spune:

    La multe luni inainte,la multe post-uri bune,la multi vizitatori,la multe comentarii…ai un blog desi tinerel tare dragut care revin mereu si il citesc cu placere!🙂

    Apreciază

  3. shockchat spune:

    ms….:) asemeni !!!

    Apreciază

  4. yunyqe spune:

    Multi inainte😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

