xaxaxa….
am fost azi cu o colega de clasa (Veronica) la Patria…of..de cind ne ducem..si in sfirsit am aajuns…;)…
si hai sa ne uitam la „Scream 4″…..
credeam ca azi ca miercuri , cu oferta de la Moldcell o sa fie multa populatie…dar in sala erau foarte multe locuri libere…:)…
neam cumparat…cipsuri , Nestea…si Fruittella….si ne-am facut comede….
filmul mi-a placut….
ce e cel mai funny…ca el nu e strasnic…dar sunetele si faptul cum apre Masca pe neprins de veste….:0…si stii ca nu treb sa te sperii dar oricum…NE-AM SPERIAT !!!…de fiecare data…xD
si era populatie pe linga noi….(mijlocul salii)…si se rideau..glumeau…comentau…asa funny…:)


Lasă un răspuns

