Ziua 09 – Fa un playlist cu melodii care te-ar reprezenta…

cred ca ati observat ca am facut o pauza…cam mare…:)….si iata am decis sa continui…ca sa ma descopar si sa ma descoperiti :)…

ca majoritatea adolescentilor…sunt dependenta de muzica…

pentru mine e un lucru greu sa fac un playlist…
sunt atitea melodii ce imi plac…
dar ceea ce ascult depinde de dispozitia pe care o am…
asa ca nu o sa postez aici o lista enorma de muzica…:)
muzica ce o postez in rubrica „songs in my mind” …acestea sunt muzele dispozitiei mele..:)…desigur ca aici e o mica particica..:) …oricum…
ador muzica lina…melancolica…
ador rap-ul rominesc….
ador pop…
ador rnb…
ador chillout….(m-am molipsit de la o persoana draga inimioarei mele)
pot asculta si rock…asa mai linistit…dar mai rar..:)
in genere ador orice tip de muzica…dar sunt anumite momente cind am dorinta sa le ascult..:)
MUSIC MAKE ME FREE !!!!!

Lasă un răspuns

