Ziua 10 – Preferinte…

mmm….lista e lunga🙂

Ador viata….:)…(cred ca in aceste 2 cuvinte se subinteleg toate cele ce vor urma)…

imi place senzatia asta enervanta de dimineta…cind trebuie sa ma trezesc ca sa merg la liceu…si inca sa nu intirzii…xD…(iata adevata fericire a vietii…glumesc😉 )
imi place ceaiul…verde…din piersic…caldut…slab…cu o lingurita de zahar sau miere…

imi place senzatia bataii vintului…caldut..incetisor…placut…
imi plac copacii infloriti….si priveslistea cind se scutura florile…si inunda strazile monotone a orasului…
ador trandafirii rosii….romanitele mari…dar imi plac si restul florilor…:)

imi place sa stau sub ploaia de vara…am o senzatie de curatenie exterioara dar si interioara…
imi plac parfumurile…
imi plac bijuteriile…(originale)…
ador imbratisarile…saruturile pe frunte..obrajori…
ador cuvintele dulci…placute…
ador saruturile lungi (pe buze logic….:) )
ador atingerile fine … gidilitoare dar placute…
ador surprizele ( placute )…cadourile…(pot fi mici…dar cu un sens profund)
imi place sa patinez…(desi imi e frica sa-i dau drumul miinii LUI)…
imi plac o multime de filme..piese…poze…
imi place teatrul…
imi plac fulgii de nea…
imi plac oamenii frumosi…in interior si in exterior…
ador sentimentul libertatii…
imi plac animalele…(ador pisicile ♥ )
imi place sa pling…daca am nevoie ca sa ma „descarc”…
imi plac privirile sexului opus…(Who’s that Chick???)…:)

imi plac intilnirile si discutiile lungi cu prietenele…
imi place sa citesc….(in deosebi romane)….
ador culoare alba…rosie…galbena…
imi plac anime…
imi place origami…
imi plac sunetele pianului…
imi plac buburuzele🙂
imi plac balonele ….:)…
imi plac lucrurile neobisnuite…
ador rujul….(sunt dependenta de el)…;)
imi place l.rom , chimia si algebra…:)
imi place soarele…

imi plac dulciurile….(ma ajuta sa gindesc xD)…ciocolate (cu nucusoare inauntru) , jele , inghetata , ciupaciups :)…mmm…vata dulce..(a ador)…caramela…O MICA FABRICA DE FERICIRE ->

imi place cerul instelat de vara…
imi ador familia….(parintii si bunica)…
imi place starea de somnolenta…mmm…ador sa visez….sa ma trezesc cu zimbet pe buze…sau cu lacrimi si sa ma culc pentru 10 min linga mamica ca sa ma linistesc…xD…
imi place sa vad culorile in loc de monotonie..imi place sa aud da in loc de nu…in place sa gust jumatatea plina a paharului….
imi place ca traiesc…stiu ca unoei e greu…dar asta e…imi palce si asa….oricum daca a fost rau…mine va urmma dunga alba a zebrei…deci fii gata de fericire…soarele va trebui odata si odata sa rasara….:)
I LOVE TO LIVE !!!!
REMEMBER…

Lasă un răspuns

