ador anime…(stiu ca am scris asta si in partea 1 a acestul articol….dar nu ma satur sa spun asta… )
imi plac anime-urile romantice…
cind am inceput sa privesc acest anime…am crezut ca va fi ceva obisnuit…
insa nu….nu e ceva obisnuit…
nu am cuvinte sa descriu ceea ce simti cind il privesti….si fara sa vreai zimbesti…simti caldura lacrimilor pe obraji…e un asa sentiment…de nedescris…care se poate doar simti…cu propriul suflet…
da…e romantic…da…am plins…(stiu ca sunt prea sentimentala)…
il recomand tuturor…nu o sa regretati ca l-ati privit…
e imposibil sa nu-ti placa…
in video sunt prezentate unele secvente…si denumirea piesei ce-l insoteste reda perfect continutul anime-ului….
VIZIONARE PLACUTA !!!🙂

Lasă un răspuns

