asa funny…dimineata mamica ma trezeste si-mi spune ca e jumate la 8…(nu aveam prima ora)…da eu asa relaxata ma culc incapoi..cu gindul de ce ma scoala asa devreme…si peste citeva clipe imi dau seama…ca e marti..si treb sa fac ochisori si sa ma duc la scoala…:)…
asa de lene imi era…:)…
a fost cam greu de concentrat asupara orelor…nu ne vazusem cu colegii…toti aveau cite ceva de povestit…:)
uf…si vin tezele…UjaS…:)…
oricum…daca sa fiu optimista (cum si sunt)…e si ceva bine in scoala…colegii…glumele…discutiile…:)

2 responses »

  1. shockchat spune:

    tzia mers…eu desi nu am avut tare multe lectii…la engleza….nu prea am avut noroc…nu gindea creierasul inca foarte bine…dar treb de supravetuit inca oleaka…:)

    Apreciază

  2. ella spune:

    of of scoala…iar se incepe,tezele…asta cum zic ai mei „e moarta caprioarei”…vreau sa se sfarseasca cat mai repede…

    azi o fost o zi usoara pentru mine din perspectiva ca am fost doar la 3 lectii :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

