FRIDAY !!!!….in sfirsit :)…

si asa cum azi nu mai fac teme…am decis sa mai privesc din filemele ce se inghesuiesc prin comp…ca le scot si nu mai reusesc sa le privesc…

primul e comedie…


….funny…funny …funny…si totusi orice poveste trebuie sa aiba HAPPY END :)….
ei da daca m-ar intreba cineva care e persoanjul ce mi-a palcut cel mai mult … oare cine….desigur ca Плаксик ….asa de dragut🙂

iar cel de-al 2-lea movie e …

bun film…cu final dragut…pe alocuri funny…deci a meritat sa fie privit🙂
p.s. ador actrita Amanda Seyfried…joaca extraordinar de bine orice rol ar avea…:)

5 responses »

  1. *kupidonciq* spune:

    Si mie imi place de Amanda Seyfried, este una din actriţa mea favorită.

    Apreciază

  2. shockchat spune:

    ms bucur..:)

    Apreciază

  3. Danusa spune:

    Am vazut si eu jennifer’s body si cred ca mai mult face faptul ca joaca megan fox:D… cat despre kobato.. eu sunt plecata din tara si nu le pot urmari de aici toate serialele.. pentru ca am vazut mai putine ca tine:D.. dar abia astept sa ma intorc sa le vad pentru ca mi-au placut tare mult.

    Apreciază

  4. shockchat spune:

    daaa…..:)…asteptam momentul acesta cu Hanna in film..:)

    Apreciază

  5. Margantzovka spune:

    asta dupa si eu t-am spus…:uh, Hana Montana naucilasi rugatza)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

