doare…doare aici….acolo undeva…doare…doare prea tare…doare in interior…


atita monotonie…atea lucruri la fel…ma sufoc…nu mai pot…nu mai am puteri…mi se fring aripile pana cu pana…si stiu ca lacrimile nu ajuta…stiu ca curg degeaba…stiu ca nu le mai pot opri…tip…lovesc…
…respir adinc…si ma linistesc……nu mai pot , nu mai pot,nu mai pot….
…vreau sa ma ia o perosan draga de mina…sa ma cuprinda si sa-mi permita sa pling , sa ma descarc….SUNT ASA DE OBOSITA DE TOT !!!…ufffffffff…….FUCK THIS UNIVERS !!!!

3 responses »

  1. *kupidonciq* spune:

    Aşa este.! Sunt deacord cu tine.

    Apreciază

  2. shockchat spune:

    cred ca fiecare are asa momente….doar ca unii recunosc asta altii nu…

    Apreciază

  3. *kupidonciq* spune:

    ma regasesc in acest articol,am si eu momente de aceste in care imi vine sa plec departe.

    Apreciază

Lasă un răspuns

