cita zarva…EUROVISION !!! EUROVISION !!!….
si iata a trecut EUROVISION-ul..
deci sa facem totalurile…:)
…mie mi-au placut cistigatorii…Bravo Azerbaidjan !!!

1.Finland….mmm…so sweet boy…frumusel , cu voce superba si cu chitara…mmm…., cred ca merita un loc cu mult mai bun😦
2.Bosnia & Herzegovina …… ma abtin de la comentari….😀 ….nu mi-a placut…
3.Denmark….place , place , place….:)
4.Lithuania…..vreo 25 % mi-a placut…
5.Hungary….piesa si vocea e bunicica…
6.Ireland….2 gemeni draguti…..atita energie…haine funny dar cool….si cum sa nu-mi placa mie (ador rujurile)…un asa cintec…:)
7.Sweden…..baiatul e dragut….si cintecul e fain…mmm…cam 60 % mi-a placut…
8.Estonia……placut cintec….copilaresc…
9.Greece….raper-ul uuuuu….dar Loucas Yiorkas…mmm…frumusel…si un glas superb…
10.Russia…mi-e mi-a palcut cintecul si show-ul….si sincer am ramas socata cind am vazut ca au luat locul 16…
11.France….o voce extraordinar de frumoasa…(si baiatul chipes….🙂 )
12.Italy…..locul 2????glumi-ti????…..
13.Swierlantzd…..sweet…sweet song….si locul 25???unde-i dreptatea???
14.United Kingdom…baietei foarte draguti…si cintec foarte dragut…deci mi-au placut..:)
15.NOI….MOLDOVA….eram atit de aproape de primii 10….:(…dar au fost bravo !!!
16.Germany…Lena anul trecut nu ma impresionat atit de mult cum anul acesta….mai matura…cu o piesa decenta de Eurovision…cu priviri seducatoare…:)…
17.Romania….cred ca si-au meritat locul…nu m-au impresionat tare…desi cintaretul e dragut…
18.Austria….mi sa parut ca avea peruca…;)…nu ma fascinat…
19.Azerbaijan….hihi…stranie coincidenta…a cistigat numarul 19…iar eu sunt nascuta pe data de 19…:)…drept ca in octombrie;)…
mmmm…mi-au placut…tare tare tare…:)…asa „iubire” pe scena….credeam ca acus o s-o sarute…:)
20.Slovenia…frumoasa piesa…magnifica voce…
21.Iceland….nu e piesa de asa concurs…
22.Spain…ma apuca risul….
23.Ukraine…piesa e buna…voce are…si desenele in nisip cred ca au fascinat spectatorii…si anul trecut mi-a palcut foarte mult cintecul acestei tari..
24.Serbia…..mmm…asa dragut….vesela..colorata…:)…
25.Georgia….mmm…50/50….
Deci facem concluzia…multe cintece bune…multi baietei draguti…😀 …

One response »

  1. *kupidonciq* spune:

    Mie mi-a placut cei din Marea Britanie,Blue – I Can,foarte frumosa a fost piesa si la fel prestatia lor.

    Apreciază

Lasă un răspuns

