TU….da..da…TU…!
mai tii minte vremurile bune…ma refer la copilarie…
…mai tii minte..cum impreuna cu familia..in weekend0uri..iesiati in parc la plimbare…si toti va tinea-ti de minuta…(vreau o ora macar sa mai fiu acea copila de cindva…)
…mai tii minte chestiile alea cu care poti face balonase …din apa si sapun…
…eu..tin minte ca le adoram…cind mergeam cu parintii la circ….mmm..numaidecit imi cumparau..:)…
…vreau..vreau o chestioara de aceea…VREAU !!!…vreau sa mai simt acea placere cind se primesc balonasele..si ele zboara sus sus…cum le priveam ca pe ceva neobisnuit…si le atingeam cu degetelul ala micut…se spargeau…era firesc…dar nu vroiam sa dispara..asa ca mai faceam unul…doua…zece…sute…

8 responses »

  1. Di spune:

    Am si eu 2 sticlute din astea (din care faci baloane).
    Eu fac baloane de sapun la balcon. Acolo am tot dreptul.😀
    Sunt sigura ca daca m-as fi incumetat sa fac baloane de sapun pe alee lumea si-ar fi zis ca sunt nebunici.

    Apreciază

  2. Domnica spune:

    o da, imi aduc aminte ce bucurie aveam in suflet cind faceam baloanele alea de sapun si le priveam licareala cu ochii mei de copil… asteptam sa se ridice inalt in ceruri fara a se sparge si mare imi mai era dezamagirea cind dintr-un balon jucaus ramineau doar niste stropi nefericiti😦

    Apreciază

  3. shockchat spune:

    bilo bilo🙂

    Apreciază

  4. shockchat spune:

    da cind tu ti-ai laut si eu m-am ris????

    Apreciază

  5. Margantzovka spune:

    da cind eu ni-am luat ai inseput s ni te rizi…lasca lasca)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

