Ziua 13 – Ce poti gasi in geanta mea??

mmm…ador gentile..desi nu am multe…:)
…imi plac gentile micute si pe-o parte…:)…si imi place genata mea de scoala…cu pisica si turnul Effel…:)…neagra…
daca sa cauti in geanta mea de scoala poti gasi….cit de straniu nu ar fi (joking) …carti (nu mai mult de 2…)…caiete , o gramada…penalul…in forma de ursulet panda..:)…iar in el..pixuri…corector…radiera si creion..(logic nu?!)…:D
rujul (cum fara el ???!!!)…pieptenele…servetele umede…cheile…telefonul…si multe multe hirtiute…ah da…si uneori mai poti gasi si bombonele:)….
…iar daca sa lasam geanta „oficiala”….in gentuta neoficiala … poti gasi ..pai nimic interesant…telefon , bani , ruj si biletele de la troleibuz…
…mai tot timpu e dezordine in geanta…dar asa e mai usor sa gasesti ceea ce cauti …asai fetelor???mai ales mobu ma lectie cind suna … sau cheile de la usa casei…:)
…imi pare rau ca nu ati citit nimic interesant despre ce poti gasi in gentuta mea…sau ati citit????🙂
dar ce e in geanta ta????

2 responses »

  1. anabelle spune:

    hey.cind ies din casa imi pare ca e ordine la mine in geanta..dar cind caut ceva dau peste atita dezordine😀..la mine in geanta obligatoriu tre sa fie ruj,pieptene,servetele uscate/umede,oglinda,telefon,portmoneu..si deja depinde de timp se poate gasi restul de la bombonele pina la umbrela lol..

    Apreciază

Lasă un răspuns

