sper ca o sa zimbesti privind acest dragalas ghem de motanas....

un articol adresat unei domnisoare…pe care nu o cunosc personal..dar care are placerea de ami citi pagina mea de blog…de a o comenta…deci un articol special pentru scumpa mea cititoare kup!d♥n(!q !!!
am vazut si am ctit un articol cam deprimant pe pagina ei…si o inteleg foarte bine cum se simte…si in asa clipe cred ca are nevoie de un pic de stimul din partea altor persoane pentru asi ridica un pic dispozitia….:)
…nu stiu nici eu asa cum nu stii nici tu ce te doare , dupa cum te-ai exprimat si tu , dar totul o sa fie bine…altfel nici nu poate fi….mereu dupa greu vine usor , dupa nergu vine alb , dupa ploaie soare si dupa trist fericit…asa ca….iti doresc doar ginduri pozitive..restul se va intimpla de la sine…:)…maninca cea dulce…..si incearca sa vezi ceva pozotiv in cele mai nesemnificative lucruri…
SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE SMILE PPPPLLLEEEAAASSSEEE !!!!!!

6 responses »

  1. *kupidonciq* spune:

    Da am zimbit si m-am bucurat enorm de mult cind am citit acest articol.🙂

    Apreciază

  2. *kupidonciq* spune:

    Multumesc frumos. Stiu ca vrei sa imi ridici dispozitia.apreciez mult faptul acesta!uneori avem momente in viata cind sunte tristi,dar totul o sa fie bine.!Ca dupa tristete vine si bucurie.!Vreau sa iti multumesc inca odata ca mi-ai dedicat acest articol mie.!

    Apreciază

  3. ella spune:

    hey nu o cunosc dar:SMILE😀

    Apreciază

  4. BuBuleatza spune:

    frumos.
    ai un suflet foarte bun.
    iar cititoarei tale fidele-putere îi doresc. fiecare dintre noi are așa perioade.

    Apreciază

Lasă un răspuns

