.….xixixi…xoxoxo…xaxaxa….
unele vise chiar devin realitate…..iata am vrut eu balonase…..si am primit balonase….

…asa coincidenta…ca sa se vinda chestioare de acelea care fac balonase…anume in locul unde eram eu…🙂
eri…seara…ma plimbam cu MY LOVE….si faceam balonase….si oamenii zimbeau….🙂 …

…so funny…

….balonase…multe….micute…mari….colorate…
…si era un copilas…asa de dragalas ce se fugarea dupa ele…sa le prinda…a facut si el vreo citeva…:)asa fericonii…:)
CIT E DE PLACUT SA SIMTI DIN NOU CEEA CE SIMTEI CIND ERAI MIC…CINT TE BUCURAU LUCRURILE SIMPLE….🙂

5 responses »

  1. *kupidonciq* spune:

    ”CIT E DE PLACUT SA SIMTI DIN NOU CEEA CE SIMTEI CIND ERAI MIC…CINT TE BUCURAU LUCRURILE SIMPLE….” imi place acest gind ,chiar mi-am amintit de copilarie!

    Apreciază

  2. shockchat spune:

    daaaaaaaaaaaaaa 😀

    Apreciază

  3. Domnica spune:

    si totusi visurile se materializeaza🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

