un film pur si simplu GENIAL !!!!
trebuie sa-l privesti !!!

6 responses »

  1. Vitalie spune:

    Uite că după 127 Hours, filmul de aseară, azi am privit Limitless. Nu aş putea să caracterizez un film prin „E genial” sau „Nu e genial”. Limitless e un „must see”, cum scriam pe blog. E un film care indiferent cât de iniţiat eşti în orice gen de film, trebuie să-l priveşti, şi n-ar putea să ia o notă mai mică de 7/10. : )

    Apreciază

    • shockchat spune:

      ah…doar 7….why???….si 127 hours mi-a placut mult…desi credeam ca v-a fi plictisitor….

      Apreciază

      • Vitalie spune:

        Vorbeam la general. Adică, „Limitless” n-ar prea putea să nu placă. Şi chiar dacă poate nu e pe gustul cuiva, oricum n-ar putea fi notat cu mai puţin de 7/10 , n-ai avea de unde mai puţin. : )

        Apreciază

  2. shockchat spune:

    in spui dupa ce-l privesti parerea…chiar imi e interesant ce impresie iti va lasa…:)

    Apreciază

  3. Vitalie spune:

    Uite că l-am descărcat şi eu.
    Sper să mă impresioneze aşa cum mi-a fost recomandat până acum.

    Apreciază

Lasă un răspuns

