….mmmm…visez…..si simt cum razele caldute ale soarelui se joaca pe obrajorii mei….aud cum ciripesc creaturile dragalase ce le numin pasarele…aud un miorlait de pisica ori o fi motan ?! undeva departe….simt mirosul aerului curat de dimneata…(din cauza ferestrei deschise)…
….nu aud zgomot de masina….nu aud strigate….nu aud oameni…nimic…
….sunt doar eu…patul…si dimineata…
…si nu stiam cit e ceasul….dar oare mai conta??? …era dimineata…era simbata….era asa de bine ascunsa sub plapuma moale….si nu mai aveam de facut nimic…puteam sa stau asa tavalita in putuc cit vreau eu….si sa nu ma gindesc la nimeni si nimic…la nimic omenesc..la nimic terestru…dar la ceva sau cineva inegzistent…
…intr-un tirziu ma decid sa aflu cit e ora…si deschid un ochisor dar lumina e prea puternica asa ca il inchid….zimbesc usor…hihihi….e dimineata…🙂 …ma intorc cu spatele la fereastra prea luminata…deschid alt ochisor si ma uit cit e ceasul…9:00….dimineatza….🙂 …dau la o parte plapuma sub care se ascunde maioul alb si liber….si chiloteii de aceeasi nuanta pura….cu ochii inca somnorosi dar plini de aceea stralucire nebunatica de fata fericita…cu parul ciufulit…las sa atinga podeaua racoroasa un piciorus apoi celalalt….si iata M-AM TREZIT !!!….ma ridic…si alene…ma indrept spre bucatarie…unde ma asteapta mereu un ceai delicios pe masa….mmm…
…si inca nu ma gindesc la nimeni si nimic..doar la aroma ceaiului fierbinte….si zimbesc…..pentru ca sunt libera..nu am nimic de facut…nu am unde ma duce…pentru ca sunt libera….pentru ca e asa de luminos si cald in suflet nu numai afara….zimbesc pentru ca zimbesc….si pentru ca sunt fericita…pentru ca iubesc…iubesc aceasta dimineata…

5 responses »

  1. ella spune:

    off ce-mi mai plac astfel de dimineti…doar pentru sufletel

    Apreciază

  2. *kupidonciq* spune:

    Imi place cum ai descris dimineaţă.Foarte frumos.

    Apreciază

  3. Misterioz spune:

    Klassna ;))

    Apreciază

Lasă un răspuns

