Summer


Am o noutate mmaarree pentru cei ce stiu , cei ce nu stiu si pentru cei ce isi dau seama despre ce e vorba… E VARA !!!!

deci…de azi se incepe distractia….!!! IUHUUU

fara batai de cap…doar ceea ce vreau , cu cine vreau , unde vreau si cind vreau….:)…..VARA !!!!

doar soare uneori insuportabil….doar zimbete…doar momente de neuitat…doar persoane dragi…doar LIBERTATE !!!

…stiu dupa aceste 3 luni de EUFORIE spirituala si trupeasca va urma clasa a 12-a….si nu vreau…imi e frica….dar…de pe 1 iunie si pina pe 31 august nu sunt eleva clasei a 11-a si nici clasei a 12-a …sunt doar EU…si … VARA !!!

p.s. la ora 00:00 am iesit afar si am strigat „VARA!!!” cit mai tinut plaminii….sper ca nu am trezit prea multi vecini (ups)…😀

Această prezentare necesită JavaScript.

3 responses »

  1. Ion ) spune:

    auzeam și eu pe stradă niște copii.. și tot vorbeau despre cum au strigat ei.. cînd a venit vara😀
    welcomee!

    Apreciază

  2. ella spune:

    eii dar nu am fost singura care am strigat :)))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

