Ziua 17 – Cum vezi viata peste 50 ani ???

mmm…trebu de trezit fantezia acum..😀
pai asa cum omenirea a decis sa nu stea pe loc si sa tot inventeze chestii care de la inceput ni se par stranii iar mai apoi nu putem trai fara ele…asa cum nimeni nu observa si nu intelege faptul ca toate inovatiile nu duc la un viitor ideal…
…presupun ca tehnica va fi pe 1 loc…cu robiti ce au infatisare omeneasca…si cu masini performante , posibil zburatoare…ar fi cool..😀
cum va fi viata peste 50 ani??….o sa aflu raspunsul la intrebarea data cind voi avea 67 ani..:)…(daca va mai exista blogul acesta o sa va informez)…😀
aaa…daaaa…si poate pina atunci ne vom imprieteni cu extraterestrii…..
…..iuhuu !!!xD
…moda sau va avansa , in sens ca vom fi imbracati in cine stie ce haine super beton…sau…vom umbla goi…🙂 …
…mincarea nu va mai fi asa cum o stim…posibil va fi in forma de pastile..sau ceva de genu..:)

Această prezentare necesită JavaScript.


 

6 responses »

  1. nabiyafly spune:

    ma amuzat acest post, cita fantezie ai „vom umbla goi” hahaha, cine shtie,nu as fi impotriva😄, dar nishte haine ceva super-ultra-mega faine dupa care poti sa te topesti, ap eu nu am sa ma refuz )
    eu mi/am facut planuri pe cum va fi peste 50 de ani (71 me) cu copkii, nepotei, sa ies la pensie, sa am o cabana linga un lac(daca a mai exista vreo unul pe atunci) in care eu pot sa/mi petrec timpul pictind, beiind o cana de lapte cald pe terasa casei linga acel drag mie aahhhhh planuri

    Apreciază

    • shockchat spune:

      ma bucur ca te-au amuzat viziunile mele..:)…”super-ultra-mega faine”…funny…pai si eu asemenea palnuri cu copii si nepoti…dar intrebarea are sens general viata omenirii nu a mea..:)

      Apreciază

  2. Margantzovka spune:

    )))cita fantezie ciuvak)))

    Apreciază

  3. ella spune:

    mhh foarte interesanta viziune :d „vom umbla goi” „ne vom imprieteni cu extraterestri…..iuhuu !!!xD” tentanta preveziune…chiar as vrea sa am un prieten mai verde sau sa citesc vreun blog de pe Marte🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

