Ziua 18 – O carte pe care ai citit-o si ti-a schimbat punctul de vedere in privinta unui lucru.

pai … ar fi „Unsprezece minute” de Paolo Coelho…

in genere imi place felul sau se a scrie..de a spune lucrurilor pe nume…

…cartea ma captivat chiar din primele pagini…

…si ma facut sa-mi scrimb viziunea despre fetele usuratice…sau prostituate…

hai ca sunt prostituate din talpa…dar sunt si de alea care sunt nevoite intr-o oarecare masura sa faca asta…din cauza insuficientei de bani (si desi toti spun ca nu sunt ei cei ce aduc fericirea , toti ne gonim dupa ei)…insuficientei de un trai asa cum il vreai…

…si nu spun ca daca fac asta doar din „necesitate” inseamna ca e bine…nu…doar ca nu trebuie sa judecam o persoana (si nu doar pe prostituate) pina nu o cunosti in realitate , pina nu stai de vorba cu ea…pina nu o cunosti asa cum e cu adevarat…

7 responses »

  1. thinkfreelife spune:

    11 minute analizeaza foarte bine si conceptul de sex, si mie mi-a clarificat sado-masochismul sexual, impactul si de ce unii il considera necesar.

    Apreciază

  2. zsilvia spune:

    da da iti spun:)

    Apreciază

  3. zsilvia spune:

    chiar ieri am fost la biblioteca si am luat aceasta carte sa o citesc…
    iar tu m-ai intrigat
    eu insa am citit alta carte de P.Coelho [http://zsilvia.wordpress.com/2011/06/02/vrajitoarea-din-portobello-paulo-coelho/#comments]🙂

    Apreciază

    • shockchat spune:

      stiu ca ai citit cartea asta…si eu vreau sa o citesc..dar nu e in net..trebuie sa o caut sau sa o procur..dar o sa o citesc cindva😀 …imi spui parerea dupa lectura cartii „unsprezece minute”…🙂

      Apreciază

  4. yesterday☮ spune:

    Am citit cartea, e foarte buna.

    Apreciază

Lasă un răspuns

