Scumpa mea…Maria…Maricica…draga mea prietena….tu stii ca eu te iubesc!!!

am citit ceea ce ai scris pe blog-ul tau…si iti multumesc inca o data….

„mă doare şi pe mine, acolo undeva…undeva unde nu se vede, unde doar se simte şi se trăieşte. cică viaţă, se numeşte, ceea ce facem de zi cu zi…pff, viaţă…

viaţa e alt ceva…viaţa e mare, e timp, e plimbare, e soare, e râsete, e priviri, e hlâzâturi proaste prin mall, e apă, e fustă, e păr frumos, e carte, e cântec, e ea, e 10 zile undeva departe de casă, e statul degeaba pe net, e plâns la miez de zi, e ochii roşii de atâta cotidian, e dans, e durere de muşchi, e ciocolata de la bucătărie, e pâinea cu unt şi cu castraveţi şi multă sare, e fotografii cu web camera, e statul tăcut lângă mama…

viaţa deloc nu e bani,[…]  rutieră, nu e pantaloni, nu e umbrelă, nu e uitatul la mob, ce oră este?…ha…ce oră este? când trăieşti, nu doar exişti, nu te interesează ce oră este, pentru că timpul trece mult prea repede şi chiar nu vrei să ştii ce oră este.

viaţa e mâncatul de chipsuri pe la orele 9 seara, e mirarea de fulger, şi teama de ploaie, e persoana dragă ţie alături, şi care nu vrei să plece…şi care nu zice hai acasă că se începe ploaia…

viaţa e bârfele despre toate fetele din clasă, din şcoală, despre omagiate…viaţa e umblatu gură-cască prin magazine…râsul de toate animalele din Forever 18, râsul de baiatu cela cam care nu nimereşte gunoiul în dulap, râsul cela de la nimic, de la alt râs, straniu…viaţa e mâncarea îngheţatei, cubilor de gheaţă cu fructe înăuntru, e corentarea de perete a degetului, viaţa e paţanu cela din mall, care ave şortişi scurţi şi strâmţi…

a da, şi viaţa e alesul chipsurilor, cam vreo jumate de ceas. ”

…simt ceea ce simti si tu …. miss you🙂

viata e ceea ce am facut noi vineri seara….🙂

p.s. sorry ca nu mi-am dat seama de faza aceea pe facebook (blush)

2 responses »

  1. Margantzovka spune:

    da ladna….si eu te iubesc Belocika me

    Apreciază

Lasă un răspuns

