…un film care iti zguduie sufletul , atingind cele mai adinci straturi ale lui…

8 responses »

  1. Ella spune:

    Facusem si eu un post cu ceva timp in urma impresionata dupa ce l-am privit.Personal am plans de nu mai puteam… Pacat ca unele animale stiu mai mult de devotament,recunostinta si prietenie decat multi oameni😦

    Apreciază

  2. zsilvia spune:

    cit am mai plins la acest film))

    Apreciază

  3. nabiyafly spune:

    eu şi acum îmi aduc aminte cum la un moment dat deja lacrimile nu mi le punem reţine şi începusem să bocesc, după care am relizat ca sora şi mama alături de mine tot boceau şi ele de nu mai puteau…. întradevar un film care merită vizionat

    Apreciază

  4. Eu spune:

    L-am privit de 3 ori si la toate trei am plins ca un copil mic!!! Pur si simplu nu ma puteam opri….(((((

    Apreciază

    • shockchat spune:

      l-am privit cu vreun an in urma…si plingeam … intra mimica in camera si ma vede si s-a speriat ca de ce pling😀 iar azi mergea la TV si am decis sa-l pun pe blog pentru ca filmul merita asta🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

