…si nu stii cit de tare ma doare……

…si nu stii cit de mult te iubesc…si nu vezi asta atunci cind cu adevarat ar trebui…

….si nu stii ca daca imi dai drumul miinii ma  ranesti….

….si nu stii ca daca taci , ma sufoc….

…si nu stii ca imi vine uneori pur si simplu sa ma opresc , sa-mi acopar fata cu miinile , sa ma asez in pilostrei si sa pling….dar nu pot…nu pot !…cind sunt cu tine lacrimile nu curg…

….si nu stii ca inima mea bate doar in ritm cu a ta….

….si nu stii ca nu pot sa fiu eu daca nu esti tu….

…si nu stii ca cind pleci ei cu tine si o parte din mine…

…si nu stii ca atunci cind te privesc fix in ochi asta inseamna multe ,  desi uneori ii privesc fara a simti ceva…iar alteori te iubesc fara a-ti spune asta cu buzele ,o fac cu ochii…

….si nu stii ca cind sunt suparata nu am nevoie de nimic mai mult decit de o imbratisare…

…si nu stii ca o sa innec claviatura acus…

…si nu stii ca stii toate astea….sau mai bine spus uiti ca stii asta…

 

4 responses »

  1. Misterioz spune:

    Oww ,foarte frumoase cuvinte,mau atins undeva in adincul inimii..

    Apreciază

  2. zsilvia spune:

    sii foarte greu sa intelegi atitea doar din priviri, caci ochii sint cei caren ascund multe..!

    Apreciază

Lasă un răspuns

