…muzica…

…o stare de neexplicat…o fericire stranie , libera , naiva , placuta…

…sunt plina si totodata goala pe dinauntru…

…sufletul e atit de plin de EL…dar trupul mai vrea ceva…si nu stie ce…poate “ciocolata” ?!

…nu pot intelege de unde atita iubire in acel corp insufletit de mascul???…

…privirea asta care vede tot ca niste raze X  …

…imi stii ginduri si raspunsurile inainte de a le rosti…

..e deajuns sa pui capul pe pieptul meu si stii ca te iubesc pentru ca ritmul inimii ma da de gol…

…miinile astea…doar 2 dar suficiente ca sa ma imbratiseze atit de strins ca sa devenim un tot intreg…

…palmele ce imi adora funduletul apetisant😀

…buzele ce imi incalzesc tot corpul cu atingerea lor…mmm , limbuta jucausa…

…inima ce bate si bate numai si numai pentru mine…

…gindurile care sunt pline de iubirea catre mine…

…cuvintele dulci  , dezmierdarile tale si faptul ca ma compari cu un ingers , princesa si ca ma consideri ideala (blush) ma face sa ma simt cea mai deosebita femeie de pe pamint…

…mingiierile atit de fine pe goliciunea corpului meu incit ma gidila dar totodata ma fac sa simt intradevar cu fiece celula iubirea ta…

…soptirea cuvintelor “te iubesc” imi provoaca  atita placere interioara incit sufletul mi se coloreaza in toate culrile curcubeului…

…ah si cind te musc de urechiusa si iti trec fiori prin tot corpul…so funny🙂

…si diminetile (putine la numar)…cind ma trezesc alaturi de tine , in imbratisarea ta…si vad fata asta somnoroasa  de indragostit…cita placere:)

…aceasta fericire nebuna si copilareasca atunci cind ma vezi zimbind…

…aceasta iubire ce pur si simplu o emani din sufletel…atita iubire…

Cum as indrazni sa nu te iubesc?!..cind tu esti atit de plin de mine….

…si cum sa nu iubesc pe cel ce duce tratate „serioase”cu soarele , pentru ca acesta sa lumineze toata ziua doar pentru mine ?…

…uneori nu-mi vine a crede ca e realitate ceea ce se intimpla intre noi…

…si imi e asa de frica ca as putea vreodata sa te pierd…caci nu vreau sa-mi dai drumul din bratele tale…niciodata…

…I LOVE YOU  !!! …

p.s. ma bucur ca deja un an jumate suntem un tot intreg…:)

ador cintecul , melodia si cuvintele…atita iubire in ele si atita pozitivism🙂

8 responses »

  1. nabiyafly spune:

    încă multi multi ani plini de astfel de clipe minunate, happy anniversary to you (chiar dacă eu un pic mai tîrziu)
    ps: missed you

    Apreciază

    • shockchat spune:

      mersy mult :)niciodata nui tirziu !…p.s. blush :)…nu am postat un timp deoarece nu putem sa ma leghez…din cauza windowsului..:)l-am reinstalat si acum e totul ok..ma bucur ca mi-ai dus dorul , sincer🙂

      Apreciază

  2. Ella spune:

    Felicitari draga mea :d inca 181818181818181818181818 luni inainte🙂

    Apreciază

  3. *kupidonciq* spune:

    Frumos si atit de romantic.Foarte bine ti-ai exprimat sentimentele.Cind citeam ,am rămas fara cuvinte.🙂 )

    Apreciază

  4. zsilvia spune:

    Felicitarile mele scump`O
    frumos post, o descriere a sentimentului numit iubire nemaipomenit🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

