…urechea lui asculta bataile inimii mele ce parca rivneau sa iasa deasupra pielii ca sa le auda o lume intreaga…pe ele – pe cele ce pulseaza pentru el..TUC-TUC…

…bratele barbatesti se incolacesc in jurul taliei , stringind-o atit de tare incit  aveam impresia ca eram un tot intreg , ca aerul dintre noi disparuse iar legea gravitatiei era aplicabila doar pentru noi 2…

…stropi de ploaie PIC-PIC…reci…mina mea facuta ghem in mina lui calda…

…un nor calduros ne acopera goliciunea trupurilor tinere…asa alb…asa moale…

                                

…dimineata…ii simt bataile inimii ce pulseaza doar pentru mine…TUC-TUC…degetele ce se jucau cu suvite castanii de par si gustul buzelor moi si caldute pe frunte si obrajorii mei…

…si ochii ! , ochii de un verde unic ii privesc pe capruii mei cu atita iubire…parca spunindu-mi fara a rosti ceva…”BUNA DIMINEATA , INGERAS!”…

…SI IAR PLOUA…

2 responses »

  1. Misterioz spune:

    uhh.. ce cuvinte sexy ,, in special cind ai spus de goliciunea trupurilor tinere!🙂 So,very amorous❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

