deci cica e ultima zi  cind mai sunt copil…:)…si am petrecuto bbbbbiiinnneee🙂 …cu inelus si cercei in forma de inimioara cu florice imprimate siii inghetata din zamos :)…yammmyyy….si multi pupici si imbracisari😀

da de miine haliava se termina…

..si nustiu de se va schimba ceva….in suflet voi ramine aceeasi…nebunatica , izvrasenka….poshlinkaia… :D ..cu zimbetul pina la urechi si cu fireworks in ochisori…:)

nustiu….asa vroiam sa am 18…cica mare :)…bred…NU VREAU !!!!…nu mai vreau…imi e jale sa sa pasesc acest prag ce desparte ziua de 18 octombrie ora 11:59 si 19 octombrie ora 12:00…

…dar cei de facut???…scot bateriile la ceas si opresc timpul:)…hihihi…

…aaa…si nu o sa mai pot intra la zoopark cu bilet de copil :)….funny…

DA TAT O SA FI NUKA…ulibacika 😀

…of…ma apuca melancolia…:)

2 responses »

  1. Ella spune:

    ufff fix asa senzatie am avut eu inainte de „maturitatea” mea😀 Acum nu m-ai am asa faza: life goes on!

    Apreciază

Lasă un răspuns

