nustiu cum voi dar…eu , eu demult nu am desenat….si nu vb de mizgileala colturilor caietelor la ore…nu…vorbesc de „arta” pe care o creasem cind eram mica….cindva in copilarie…

….acuarelele…culorile alea ce le amestecam una cu alta de nu mai intelegeai carei care..😀 … si borbanul plin cu apa stavezie devenea colorata in citeva momente…. si pensulele de diferite marimi , cica pentru diferite parti a desenului….

…si masa murdara si degetele…da chiar nu-mi pasa….

…si poate nu am fost eu mare pictorita , da-mi placea…. faceam asta cu…suflet….suflet virgin de copila…care reprezenta lumea asa cumo stia , numai in culori vii , nu monotone ca azi….

…mai am pe undeva aceste lucruri…poate redescoper mica artista din mine intr-o zi…

One response »

  1. zsilvia spune:

    da eu cea care`s o mica pictorita, am pictat pina in clasa 10 zilnic, acum m-am lenevit, insa oricum am pictat chiar zilele acestea))
    e o placere sa vezi cum culorile se suprapun si creaza minuni

    Apreciază

Lasă un răspuns

