eram deprimata , fara dispozitie , trecea timpul fara mare sens…..

eram atit de singura…nimeni care sa ma imbratiseze…(sincer oamenilor o imbratisare face enorm de mult !!!!)…

si ma apucase un dor nebun de o singua persoana….

…si a venit EL …

…si nu a facut nimic special pur si simplu mi-a adus flori si a fost alaturi….cu ochii inchisi fara sa zica altceva decit „TE IUBESC”…apoi ia deschis si prin ei desi era aproape intuneric in camera , am vazut acea iubire ce nu e nevoie sa o auzi e suficient sa o simti in ochii celuilalt…

…si aveam nevoie doar sa ma stringa stins la pieptul lui de barbat….sa-i aud inama batind si sa-i simt mirosul ala unic , numai al lui…

….si nu puteam sa scot din mine cuvintele „imi e ra asa de dor de tine” fara sa simt picaturi fierbinti pe obraji….chiar imi e era foarte dor…insuportabil de dor…

si doream sa adorm alaturi de EL sa-i simt bratele incolacite in jurul meu , rasuflarea pe git si caldura trupeasca ce o emana…

TE IUBESC te iubesc TE IUBESC te iubesc TE IUBESC te iubesc TE IUBESC….

p.s. deja imi e dor…❤

2 responses »

  1. Vadik spune:

    eu si mai tare te iubesc… be-be-be!!!
    imi e dor si mie enorm, doresc sa adorm cu tine-n gind si in bratele mele!

    Apreciază

Lasă un răspuns

