sincer e tare de tot !!!…

…desene animate din tari diferite , cu viziuni diferite , cu sensuri diferite , cu reprezentari diferite…si toate adika cele mai bune intr-un singur loc…la cinematograful „Odeon”…

…m-a informat si pe mine Maria…si chiar ma bucur ca am avut ocazia sa merg eri si azi acolo…si cit de bizar nu ar suna ca doar tot orasul e invadat de panouri cu anim’est oricum mai sunt oameni ce nu stiu de el…

deci…e funny…e interesant…unele au chiar invataturi…asa ca miine mai aveti inca o sansa nu o ratati , mergeti si vizionati..😀

…cele germane sunt „poshlinkie” !!!…fara sens dar pipetz ce de funny…

p.s. ca amintire am o insigna cu desenul de mai jos , imprimat …mi se pare ff ingenios si haios…

4 responses »

  1. shockchat spune:

    oaia e tipa in forma de picuratoare…😀

    Apreciază

  2. Margantzovka spune:

    eu am geanta)))
    apropo mama m-a intrebat si are oaia in gura?:DDD

    Apreciază

Lasă un răspuns

