…si vreau sa pling…si stiu ca nu o sa ma ajute cu nimic…

…si vreau sa tip…si aaaa!!!…si stiu ca nu are rost…

….si stiu ca trebuie sa nu spun nimic….si nu pot…

…si stii ca ma ranesti….si tot nu te opresti…

…si stiu ca te doare la fel de tare ca si pe mine…..si nu ma pot opri…si tot te ranesc…

….si nu conteaza nimeni , nimic , niciodata , niciunde….si ambii stim asta…

…si toata lumea asta suntem noi doi….si chiar nu avem nevoie de altcineva….

…si te sarut cu lacrimi ce nu le vezi….si ma cuprinzi …si ma stringi tare stins in brate…

…si imi spui ca e greu sa ma intelegi…si imi spui ca ma supar de la nimicuri….si imi spui ca ma iubesti…

…si stiu ca esti incapatinat….si stiu ca ma enervez ca nu ma intelegi uneori….si iata asa sunt eu,ce sa-i faci,ma supar des da imi trece repede…si oricum te iubesc enorm…

….si imi e dor…si…si….si…

2 responses »

  1. zsilvia spune:

    ador piesa..
    o ador pe julia stone:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

