te iubesc…te iubesc atit de mult ca daca ar putea calculatorul tau ar tipa in gura mare „te iubesc” ….
…nu am nevoie de nimeni si de nimic…doar de tine…linga mine..pentru totdeauna…
…te iubesc si imi place sa te „incalzesc ca un soare” atunci cind in sufletul tau e „frig”…
….sincer , nu pot intelege de unde atita dragoste e in tine…asa de multa….asa de multa….ma privesti si stiu ca ma iubesti…ma tii de mina – stiu ca ma iubesti…ma saruti – stiu ca ma iubesti…ma stingi in brate  -stiu ca ma iubesti…taci si stiu ca inima ta tipa „TE IUBESC”….si tu stii ca si inima mea tipa „SI EU TE IUBESC”….
….sincer , nustiu de unde atita dragoste e in inimioara asta mica a mea …tare tare tare multa…si cit e de placut sa realizez ca te iubesc cu adevarat si ca aceste sentimente sunt reciproce si se intensifica zi de zi…

TE IUBESC ENORM DE MULT !!!

Lasă un răspuns

