fura-ma…vina si ma ia de mina si pur si simplu fura-ma… fura-ma pentru ca sunt a ta…

…ascunde-ma in buzunarul tau plin cu chitibusuri….si…

…du-ma…

…du-ma acolo unde nu e nimeni…

…acolo unde mereu e vara…

…acolo unde pot sa port rochii zi de zi…unde nu am nevoie de incaltamine cu tocuri..unde pot simti iarba,pamintul si fiece pietricica…

…acolo unde pot visa cu ochii deschisi…

…acolo unde cerul e mereu senin…

…acolo unde verzi sunt ochii tai si iarba pe care stau tolanita ca o pisica la soare…

…acolo unde nu am nevoie de muzica moderna…acolo unde pasarile imi vor cinta serenade…

                                 

…acolo unde pot sa ma ascund de tine…si unde mereu ma vei gasi…

…acolo unde putem sa ne jucam de-a prinselea…si sa fugim cu un zimbet nebunesc si sa tipam si sa cadem jos pe covorul moale de romanite … 

…du-ma acolo unde nasul meu va mirosi a polenul pe care l-am adulmecat de la flori….

…du-ma unde o sa-mi pui flori in par…

…du-ma acolo unde o sa ne suflam unul altuia papadii in fata😀

…du-ma unde o sa ma inveti sa merg pe bicicleta :D…

…du-ma unde noptile sunt pline de stele si de unde luma e atit de mica ca o poti acoperi cu degetul cel mare…„No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb.”                           

…du-ma acolo unde o sa fiu a ta si tu al meu…

…du-ma acolo unde apa ma va cuprinde si imi va alina suferinta…

…du-ma unde pot sa savurez viata asa cum incepuse ea cindva…in natura…in virginitatea ei…

…du-ma acolo unde pot dansa cu tine cit vreau eu de mult…

..du-ma acolo unde pot sa te sarut sub ploaia aceia calda si dulce…

…du-ma unde pot picta cu degetul in aer ceva ce nu se vede , doar se simte…

…du-ma acolo unde pot scrie poezii…

…du-ma acolo unde poti fi un geniu iar eu muza ta…

…nu conteaza unde…doar fura-ma din mijlocul acestei turme de degradati…

…du-ma acolo de unde nu voi dori sa plec vreodata…

…du-ma acolo unde aerul miroase a dragoste…

… p.s. vii cu bicicleta , masina ori mergem pe jos???😀

6 responses »

  1. zsilvia spune:

    e pur si simplu magic..))

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    vin..vin…alerg…zbor…merg… pe aripile dragostei ce imi alina sufletul!

    Apreciază

Lasă un răspuns

