am avut azi o zi atit de placuta…adika dupa orele 5 jumate :D…

…m-am revazut cu o persoana draga sufletului meu…( M…. :) ) …si cu alta persoana la fel draga inimii mele (V….🙂 ) …

…am papat…am colindat magazinele …am vorbit …am ris…

…am ajuns si pe la brad…e frumos…la TV nu mi-a prea placut…dar in realitate e simpatic🙂 …si i-am atins o jucarica… (sper sa fie semn bun🙂 ) …

…am sarutat…am fost imbratisata…am facut si poze…

…aa daa…si maiou mi-am cumparat :D….asa clasninkii.. :D…

…stiu ca postul acesta e polnii bred…ca poate cinva a avut o seara mai interesanta (desi nu inteleg de unde mai interesanta)…dar aveam nevoia sa scriu cit de fericita sunt ca de nu pur si simplu explodam :D….

4 responses »

  1. zsilvia spune:

    starea ta e fireasca..
    mereu cind esti fericita vrei sa strigi in gura mare sa stie toata lume..🙂

    Apreciază

  2. Vadik spune:

    свобода слова! и пофиг, tu ai avut cea mai interesanta zi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

