deci…Buna Seara LUME !!!

…a mai trecut o zi din weekend…si miine iar dimineata somnoroasa o sa merg la scoala…

…dar…daca sa lasam pesimismul acesta la o parte….am avut o zi superba…:)…chiar in pofida temelor…

…am fost azi la teatru…”Geneza Art”…e un teatru nu prea cunsocut…adika de proportii mici…dar e unul foarte buna…(si asta o spun EU , care nu maduc prima data la teatru !!!)….

….am privit o piesa ce are ca tema operele lui G.Vieru…

El e cel ce a scris poeziile acelea fermecatoare pe care le recitai la matineele de la gradinita…

…El e cel ce a exalteaza atit de frumos faptura MAMEI …atit de cu inima…cu sentimente… caci nu poate fi om care sa citeasca despre o oarecare mama si sa nu se gindeasca la a lui….

…stiti….in momentul in care actorii au inceput a recita poezii despre Mama si plus muzica aceea care pur si ismplu te apuca de suflet…atunci cind jumate de sala  a inceput a plinge ( cred ca involuntar dar atit de sincer…si fara rusine pentru ca nu e rusine sa  plingi cind e vorba de cea ce te-a adus pe lume…)…si cind i-am simtit capul rezemindu-se pe umarul meu si i-am vazut lacrimile rostololindui-se pe obraji…parca ii simteam durerea,dorul nebun ce ii arde inima si acea nevoie de mama pe care o au copii mici (dar oare barbatii nu sunt uneori niste copii mici ?) si nu am putut rezista si  pur si simplu am cedea cuiva din inauntrul meu care parca a apasat un butonas pe care scria „Feelings”….

…sala era plina de apa sarata….chiar si baietii tineau in mina servetele uscate ….si au plins pentru ca parintii poate nu sunt acasa si le duc un dor nebun si uneori insuportabil…ori poate pentru ca nu le spun indeajuns de multe ori ca ii iubesc…

….apoi au urmat poezii ce aveau la baza tema Iubirii si a Patriei….

…un spectacol intradevar frumos…extrem de profund…si plin de sentimente pure…

…de ce in sala erau elevi???…deoarece anume ei au nevoie sa perceapa de pe acum ce e mai important pe aceasta lume… AMINTIRILE ,  PARINTII  , PERSOAN DRAGA SI PATRIA… si anume ei sunt cei ce duc la acesta virsta o lupta intre ei si lumea intreaga…

….nu pot spune ca eram o mare fana a operei lui Vieru…desi imi placea…dar acum sunt….cu siguranta…

…spectacolul m-a motivat sa merg miine la biblioteca si sa-mi iau un volum cu poezii si sa le citesc , sperind sa retraiesc sentimentele de azi…

p.s. i-am cumparat mamei o floare…caci stiu ca asta o va face sa zimbeasca o data in plus pentru ziua de azi… I LOVE YOU MoM !                      

3 responses »

  1. Margantzovka spune:

    ap cum totusi se cheama spectacolul?:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

