stiti sentimentul acela cind te satura pina la culme scoala ??? … si nu vorbesc de sculatu de dimineata cind somnul e mai dulce , si nu vorbesc de teme pina la miezul noptii de facut , si nu vorbesc de dusul la scoala iarna cu noapte in cap…nuuuu…

…stiti de ce vorbesc ??? …de orele de „ORA CLASEI” …. haha…ora plictiselei…

da ce in opinia dirigintei e ora clasei ?!…e pierderea fara rost a unei ore pretioase din viata mea si a oricarui alt copil (da cind sa o rogi sa mai scrii inca o data lucrarea ca nota nu-ti place…nuuu…ca imi lua-ti din timpul meu personal…da sa ma pish eu pe timpu tau „personal”)…. hai sa fim sinceri de discutat pe teme „globale” e folositor , dar cind vorbesti aceeasi fignea de mii de ori si nimeni nu te asculta si nici nu le pasa si orice ai spune , ca asta nu v-a schimba lumea deloc , absolut deloc…ca prof-ei ii intra pe o ureche si ii iese pe alta…si chiar nu o intereseaza parerea ta despre cele 5 schimbari in opinia mea care ar schimba lumea contemporana spre bine…. xD…. ca eu cred ca procentajul de elevi mai fericiti ar creste cu mult peste norma daca ar fi anulat BAC-ul…ei dap in opinia mult stimatei diriginte daca nu ar fi ATOTPUTERNICUL BAC ne-am duce cu totii pe ripa si am deveni niste degradati si debili care nici cum ii cheama nu ar sti…. xD… si ca am fi nsite analfabeti si ca e cu neputinta asa o aberatiune de spus… xD… hai taci , FA !

…si cica ni-o spus diriga ca ma rid la lectia asta de „ORA CLASEI” care e predata la cel mai inalt nivel posibil de mai toti adorm acolo…da ce  vrei sa fac sa pling???…da iaka ni-o venit mie a ride…ca si asa lucare peste lucrare…vreau si eu sa am relaxez , da daca ma tine acolo pina la ora 3…apu ce sa umblu ca momiia fara dispozitie ori ce naiba….???…aaaa….o vrut si ea sa se rida da nu i se cuvine ca e profesoara si suntem la lectia ei… xD

…nu va inchipuiti cit de tare vrea sa ii contrazic , sa spun ce am de spus ,sa sar in picioare in mijlocul lectiei si sa tip in gura mare , sa rup catalogul acela care cica ei ne pun note , da cine ei tu sa ma apreciezi???…ca daca iti pun si eu intrebari despre „lumea contemporana” pun pariu ca nu vei sti toate raspunsurile .. si deci in concluzie primesti un 4 de toata frumusetea… (vezi ca mi s-a facut jale si nu ti-am pus 2…treb sa-mi fii recunoascator pe viata😀 ) si  sa nu mai fiu mai prejos ca sunt si eu om in toata firea si nu-s mai proasta ca altii….si am incercat…nustiu de ce dar ceva anul acesta m-a motivat si am  incercat sa schimb ceva…si nu  are nici un  folos…ca de , cad ca pisicile in picioare cum n-ai da… mereu elevul va fi nedrept iar profesorii „demni de urmat”…

…da ce ne invatati voi pe noi????…sa fim asa ca voi ???…sa fim cu coada intre vine???…sa ne ducem sa ne jaluim directoarei daca vreun elev isi are opinia proprie???….sa nu avem nimic de spus ca asa sunt legile scrise de un oarecare timpit care sta in cresla de ministru ori alta shishca ???ori sa fim niste tocilari care o sa iasa cu diploma si nota 10 in atestat si cu nota 2 la cel  mai important obiect-VIATA ???….asta vreti???…pai…aveti deja o turma de oi si berbeci destul de mare care e gata pentru o nota sa v-a pupe buca…dar nu e turma asta  indeajuns de puternica atita timp cit mai exista homosapiens care au demnitate , opinie proprie,curaj si iz de om adevarat , care are ce zice cind altii tac de parac au inghitit galushca…

…cred ca poate cindva…peste idee n-am cit timp, lumea asta se v-a schimba…se v-a trezi….si v-a realiza ca scoala ca a 2-a casa trebuie sa-si iubeasca fiece elev ca pe al sau , sa-l educe asa cum isi educa parintii copii si sa il respecte ,ca intr-o zi profii pot ajunge pe mina elevilor…ah , si ce placere v-a avea acel elev sa-i puna o lebada la purtare.. :)….

….si chiar nu pot percepe … parca nu au fost elevi…parca nu au fost timpuri cind nu le pasa de ore si de carti….cind vroiau sa se distreze si sa simta ca traiesc , da nu ca trece viata pe linga ei neputind macar s-o atinga… si parca nu au copiat si nu facut shpargalaciki…si nu le era capul la fete ori baieti… poate s-au nascut maturi si ne invidiaza pentru copilul ce e in noi ???

….un prof trebuie sa fie un exemplu…si nu mai crede-ti in bredul ca daca proful e sever gata copii nu o sa-l iubeasca…hai ca nu asta ne fac pe noi elevii sa-i iubim…faptul ca ne pun la egal pe noi si pe ei ….ca ne dau voie sa ne exprimam , sa fim ceea ce suntem noi nu ce vor altii sa fim…asta ne face sa-i iubim si sa-i respectam si chiar in pofida unor note joase care poate chiar le meritam uneori…ca de , pina nu simti amaraciunea nu pretuiesti dulceata…

…si cum in puii mei vreti sa devenim oameni mari daca voi de mici ne injositi cu „ala are note mai mari”, „clasele celelalte au mereu locul 1 iar voi 3” , „sunteti cea mai galagioasa si cea mai rea clasa de-a 12-a”….ei , hai …mai fii elev bun dupa asta…

…sincer daca nu ar fi faptul ca vreau sa intru la universitate la bursa ca sa-i scutesc pe parinti de cheltuieli in plus….i-as face in tot felu pe profi…nu pe toti ca sunt oameni ca oamenii dar sunt si niste porci si oi si vite si catele…si de tot felul…si desi sunt fata si cica nu-i chiar frumos , i-as injura…..si stiu ca nici asta nu o sa-i mai salveze dar incercarea gres n-are…poate macar unul ori doi s-or trezi din dibilizmul acesta si s-or gindi mai intii la copii apoi la ministerul caruia ii in cot de noi si de ei la fel…

….parca e mai bine pe suflet dupa ce te descarci de atitea idei si sentimente negative…

…da ca sa fiu mai explicita…nu urasc scoala…chiar e plictisitor sa stai zile intregi acasa si sa nu ai ce face…si iti e dor de colegi cu care faci pozne la ore…dar urasc metodele de a invata geratia contemporana ca sa fie oameni cu litera mare…da cum sa ne invete daca ei sunt scrisi si minuscula???…

16 responses »

  1. atercattus spune:

    Cand eram la scoala nu reuseam sa inteleg la ce bun ora asta a clasei. am avut de-a lungul anilor de studii cateva diriginte si fiecare dintre ele considera ca este interesant la ora clasei sa petrecem lectia obiectul careia era „dus” de diriginta (fie acta limba romana, matematica, sau oricare alt obiect). chiar mi-am dorit sa avem o ora in care sa ne lase si pe noi sa vorbim, sa ne spunem parerile referitor la subiecte care ne intereseaza, sa aflam parerea unui matur referitor la subiectul discutat, fara note, aprecieri si raspunsuri incorecte, insa n-a fost sa fie🙂

    Mi-a placut articolul!

    Apreciază

    • shockchat spune:

      mersy mult🙂 …pai daca sa privim ora clasei ca o ora fara note si in care se poate de discutat da….dar daca sa realizam ca multe din ceea ce spunem intra pe o ureche si ies pe alta ureche a dirigintei atunci e doar o pierdere de timp…🙂

      Apreciază

  2. Anasta_Cia spune:

    WoooW….chiar mi-a placut si mie articolul postat …un Big RESPECT !!!!!!!!!!
    sunt totalmente de acord cu tine ……ai descris totul asha kum e, kiar pina la cele mai mici detalii xD Bravo !!! …..si ” Diriginta ” daca se poate asha numi ,…acea persoana care ar trebui sa ne sustina si sa ne incurajeze, dar nu la fiece pas sa se plinga la directoare ..pentru faptul ca cineva shi-a exprimat opinia………..
    Profesorii……..care ne impun mai multe restrictii …decit posibilitatsi ca se ne afirmam))))))))
    Si indiferect de toate acestea ..noi vom continua se facem haz din lectiile lor…pentru ca totushi suntem elevi…kum fara asta xD xD xD vom face in mod special……pentru ca viatsa e mult mai frumoasa atunci cind Zimbeshti =))))))))
    Verginika merci pentru articol…Like )))))))))))))

    Apreciază

  3. zsilvia spune:

    off..la noi e acesiasi problema cu ora clasei..in fiecare miercure trebuie sa stam pina la lectia a 7-a doar pt a discuta despre nishte teme..pe care ne dezgusta..sink ceva noi avem si caiete care ni le imparte diriginta la fiecare ora, in care ne exprimam puncetele de vedere impuse dea ea. Ca la noi cind se discuta despre ceva la ora clasei sau engleza (ca diriginta e profa de engleza) si nu ai pun punct comun cu profa pai aiurea vb..ca tot te contrazice..desi la noi deobicei la ora clasei sintem parerea clasi si parerea dirigintei care mereu ne contraziceem..Cosmaar..))

    Apreciază

    • shockchat spune:

      :D…noi caiete trebuie sa avem…de la inceputul anului spune ca o sa ne le controleze…si nu o mai face…de parca cineva ar avea😀

      Apreciază

      • zsilvia spune:

        noi avem caietele din clasa a 10..si ele ramin mereu la diriginta..si ea ne-a spus ca in clasa a 12-a o sa ni le dea ca sa vedem cum gindeam cu 2ani in urma:D

        Apreciază

  4. Ella spune:

    ufff ce bine ca la noi e mai rar astfel de ore „educative”😀

    Apreciază

  5. GreGoR JackoB spune:

    „sa v-a pupe buca” eaca fraza asta mo rupt mam ris 5 min :D:D hai ca-i bun … daca serios te-ai deschis din alta parte ca chiar la sincer nu credeam ca ai asa opinii despre scoala si mai ales despre „tocilara” noastra😀 in rest tu credc singura ai observat la sch ca eu demult duc aceasta politica😀

    Apreciază

    • shockchat spune:

      ei iaka ma descoperi cite oleaca :D….ma bucur ca te-am facut sa rizi :D…da…am observat si ff bine…macar cineva sa o enerveze si sa o puna la punct pe profa ca o sa-si iasa din balamali degraba..😀

      Apreciază

  6. Vadik spune:

    Kiar bravo! si Maria…. sa ma crezi ca la BAC sunt mai multe jertfe, mai multi copii caliciti, decit in zilele cotidiane la scoala!!!citi nervi dusi?! si se poate de dat simple examene, simple lukrari. mai mare sens e, dar ian de incercat ca pe acei de la minister sa-i pui sa scrie acele lukrari care le scriu elevii de la scoli… le vor sustine oare? putin probabil! Verginika … eu sunt de acord cu tine. in plus eu cind reprosam profesorilor ca noi nu avem dreptul de a ne exprima, raspunsul era, ca eu sunt un imbecil, prost si magar, in urma careia tata meu, uitindu-se la ea in oki, a intrebat-o… oare eu am facut si am crescut un prost? oare am crescut un handicapat? eu ma mindresc ca el are opinia proprie, ca el va face de ris!
    asa ca multi profesori care ne predau astazi doresc sa ne faca oi si berbeci. Apropo: la o intrebarea mea adresata catre un profesor”de ce nu ne permiteti sa ne expunem opinia si nu ne dati informatia pe deplin, acea pe acre ar trebui sa o cunoastem?” raspunsul a urmat unul crud :”Dar de ce? ca voi sa cresteti si sa ne luati lokurile? piinea si banii? nu iti permit!” Cuvintele profei (fostei) mele de limba si literatura Romana!
    Just think about it!

    Apreciază

  7. Margantzovka spune:

    parca nici nu tu ai scris…idei bune si nebune si unele cuvinte care ma enerveaza)))stii tu care…
    p.s. omg, cum fara BAC? eu serios, daca ceva)

    Apreciază

  8. Misterioz spune:

    Mituuu.. e tareee articolu😀 .. Mi-a plăcut faza „legile scrise de un oarecare timpit care sta in cresla de ministru ori alta shishca ?? ” :D:D:D Creslă :D:D:D .. P.S – În totalitate de acord cu tine!Mare noroc de bloguleț,că ne putem descărca opiniile care sunt interzise să le exprimăm la școală .. ! 5*

    Apreciază

Lasă un răspuns

