…deci..miercuri…am trecut de 2 teze si hai la film cu Moldcell-ul… cu colega mea V … (Veronica)…

…cumparam biletele…si hai sa ne luam ceva de rontait….

…o pereche ne stiga din urma ca ne-aucazut biletele…eu le multumesc si le iau…

…dupa „cumparaturi”.. (ciupaciups😀 )…hai la film…

…Sala 5…rindul 9 ?.. parca cumaprasem 8…da ladna 9 tak 9…e inchis…

…vine un ciuvak…pot sa va ajut ??…da…am venit la film…dar e inchisa usa..:)…

…pai filmul e la ora 18 si 20 min.. :D…cum asa???

…ne ducem la doamna ce vinde bilete…ca cum asa e la 18 si 20 daca noi la 15 si 40 doream…

…si in acel moment imi dau seama ca biletele noastre sunt la mine in buzunar iar aceste bilete sunt  pierdute de cineva..

….ei da cica fete rele…nu le dam acelei doamne dar le luam noua…

…ne-am uitat la Motanul incaltat 3D…

…iesim si daca mai avem 2 bilete hai sa asteptam ora…am mai palavragit si am mai imbogatit Mcdonalds-ul…

…ora 18 si 20 min…hai sa nu intirziem:)…

…domnisoarelor , de unde aveti biletele ??!😀 …

…deci a urmat o situatie ffff penibila care cred ca poate sa se intimple o data in viata :D…

…le-am cumparat.. :)  (da ce era sa zic??)….intrati🙂

…peste 3 min…se apropie un „domnisor”…va rog sa ma urmati..

…cica era administroatorul ori nustiu c e mare bos…da nici nu sa prezentat..

…de unde aveti biletele…mmm….

….hai ca-i spun tot adevarul…el ma asculta si scoate o fraza geniala…  as o istorie interesanta pentru cartile cu detectivi :D….

….eu cu V…ne rusinasem.. :)…

….ei am ramas noi fara bilete…si ne-am dus acasa…hlizindune tot drumul..

…da cu ce eram noi vinovate ca aceia is cascati???…de parca ei procedau altfel…hai va rog sa fim seriosi … :D…

…sper ca nu o sa trageti concluzii gresite despre mine.. :D…

…si sper ca istorioara asta extrem de amuzanta o sa va faca sa zimbiti cu pofta…

                                                          Noptika buna tuturor si succes la ore😀

4 responses »

  1. Ella spune:

    cel putin aveti o zi pentru „istorie” :D:D:D:D

    Apreciază

  2. Misterioz spune:

    Interesant..iata o sa ai ce le povesti nepotilor (devil):D:D .Miau +

    Apreciază

Lasă un răspuns

