auzi !!!???

…vrea sa lupti , sa lupti pentru mine…                                             

…vreau sa ma cuprinzi si sa ma saruti de mii de ori pin ao sa cedez si o sa te sarut si eu…

…vrea sa nu-mi dai drumul chiar daca spun Let me go….

….iubeste-ma atunci cind am nevoie mai mult de acest lucru…atunci cind ma joc desi tu nu intelegi…

da , da , da…ma joc…ma joc cu sentimentele tale…imi place s-o fac…sa vad ce vei spune , ce vei face….

…stiu ca nu e bine…dar vreau sa te joci si tu cu mine…vreau sa intelegi ce vreau doar din priviri…

…vreaus a ma musti….sa ma cuprinzi atit de strins incit sa-mi simti coastele….

….vreau sa-mi musti buzele imbibate  de saruturile tale…

…vreau sa imi rostosti intruna ca ma iubesti…

…vreau sa ma privesti cum nu mai mai privit niciodata….

…vreau sa fii rau…. 

 

….vreau sa vad ca ma vreai cu toata firea ta…

…vreau sa vad ca lupti cu toata lumea pentru a fi cu mine…

….vreau sa chimi la duel intreaga planeta si sa ma cistigi…

…vreau ca atunci cind imi es din minti sa iesi si tu cu mine…

….doar joacate…doar alintama…doar fii superior pentru a ma simti atit de firava in miinile tale barbatesti…

….doar privestema in ochi fara sa clipesti…

….vreau…doar…atit… (la moment😀 )

                                          

6 responses »

  1. C&M spune:

    Te uiti la anime sau pur si simplu acesta a fost unicu?

    Apreciază

  2. C&M spune:

    Aaaa, ce frumos…
    si ultima imagine din anime.. le-ai vazut?

    Apreciază

  3. Misterioz spune:

    „….vreau sa chemi la duel intreaga planeta si sa ma cistigi…” Like!❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

