ah….numai un film bun si pozitiv putea sa-mi ridice dispozitia de la „cu ramurile in jos” la „cu ramurile in sus”… 😀

deci…eu un film ce-l recomand tuturor domnisoarelor…ca toate o sa fim mame…si toate o sa avem si un serviciu care o sa ne faca sa ne „rupem” in 2….da ce sa-i faci…asi femeia 🙂

…si ce nu ar spune latii mie imi place Jessica Parker , ca actrita .. 🙂

2 răspunsuri »

  1. Iuliana spune:

    E tare funny filmul:))), l-am privit chiar in saptamina cind a aparut pe marile ecrane…
    Iar pe S. Jessica Parker o ador inca din vremurile cu „Sex and the city”….
    Il recomand si eu tuturor….

    Apreciază

Lasă un răspuns

